Crea el teu compte
Accedeix
"Abans que l'amor, els diners,la fe, la fama i la justicia, DONEU-ME LA VERITAT."
Henry David Thoreau(1817-1862)
ENTREVISTES »
Data de publicació: 14-06-2011  13275

J.L. Espejo

Entrevista a Jose Luís Espejo sobre el seu llibre El viaje secreto de Leonardo da Vinci

L'expert en geografia i història Jose Luís Espejo ens explica al programa Voranit l'estreta relació que Leonardo da Vinci tenia amb Catalunya i que en el seu arbre genealògic hi ha un ascendent que viu a Barcelona

Jose Luís Espejo al programa de televisió Voranit

Programa emès el 17 de febrer de 2011
Durada. 52m 27s.


http://www.el9nou.cat/tvcarta2_o_0_1/10/1420



Autor: J.L. Espejo




Descarregar PDF de l'article

  1. Paolo
    30-06-2011 11:38

    Molt bona aquesta entrevista, quan pugui compraré el seu llibre. Hi ha una cosa que m'intriga, sobre el pont de Monistrol. El fet que en la Mona Lisa aparegui exactament idèntic a com és en realitat, només que està al revés. L'ull cec està pintat a la esquerra, mentre en realitat és el més de la dreta, mirant des de la mateixa perspectiva del quadre, es a dir des de Martorell. I igualment la seqüencia en l'amplada dels arcs està invertida de la mateixa manera. Això està relacionat a la mania del Leonardo d'escriure al revés? Molt curiós, tot plegat.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
40230
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
L'any 1519 Barcelona era la capital del regnes de les Espanyes, quan Carles I va ser proclamat, el mes de Novembre...[+]
Una nova expressió del Quixot, incomprensible del tot en castellà, porta En Lluís Batlle a trobar-hi un...[+]
La Núria Garcia Quera ens explica la relació que tenen, segons ella, certs topònims pirinencs amb l'euskera...[+]